Stay Focused

Customer Journey

Mijn passie is ervoor zorgen dat jouw zaak futureproof blijft op het vlak van klantenservice.Ik neem de beleving volledig onder de loep met aangekondigde of verborgen mystery visits.Van mijn bezoeken maak ik duidelijke en constructieve analyses dankzij een op maat gemaakt IT-systeem met gevoelswaarden en foto's.
Ik vind het belangrijk om, afgezien van cijfers, ook het gevoel te omschrijven.Omdat het dé belangrijkste pijler is in de beleving om het totaalplaatje te doen kloppen.Het is immers bewezen dat wat je voelt op een bepaald moment datgene is wat het langst blijft hangen.Daarom kan je er anno 2020 niet omheen dat jouw klant een uitzonderlijk gevoel moet hebben over jouw product, service of dienst.

Ik geef je de juiste inzichten om samen van jouw zaak op korte termijn nog een groter succesverhaal te maken.Hiervoor laat ik mij ondersteunen door verschillende experts op het vlak van klantenservice, duurzaamheid en trendwatching.

Stay Focused kan een belangrijke rol spelen om meer grip te krijgen op het verkoopproces.Ons doel is er voor zorgen dat jij en jouw verkopers of adviseurs zich onmiskenbaar kunnen onderscheiden van concurrenten.We bekijken samen tailormade hoe de klantenservice en connectie in jouw zaak kunnen worden geoptimaliseerd.

In samenspraak en met respect voor uw medewerkers geven wij constructieve en bruikbare feedback waarmee je inzichten krijgt en meteen aan de slag kan.Uiteindelijk zal de oprechte interesse in jouw klanten vertaald worden naar een opmerkelijke groei van uw bedrijfsresultaten.

Omdat we onze klanten moeten blijven verrassen en omdat de klant uiteindelijk koning blijft!

Stay Focused
keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x